27 gru 2014

the story of my blog (film)

   Macie tak że niezależnie od tego za co się zabieracie chcecie być w tym ekspertami?
Wczoraj, kiedy już nawet odpoczynek mnie znudził, wpadłam na pomysł żeby zrobić pokaz slajdów. Chyba tak to się nazywa. 
Chciałam jakoś fajnie podsumować ostatni rok.
Z początku trochę przesadziłam. Naściągałam różne programy oznaczone jako "łatwe" uhm.
Co najgorsza, wcale nie widać ile poświęciłam czasu by to posklejać.
Film powstał w dwóch wersjach. Jedna dla nas ze zdjęciami naszych fejsów oraz druga dla was, jeszcze bardzo anonimowa.
Ekspertem nie jestem i jeszcze długo nie będę ale i tak jestem zadowolona z tego co wyszło.
Miłego oglądania.  

klik

Oczywiście chciałabym żeby to bardziej współgrało z muzyką ale jeszcze nie potrafię. Wersja nasza jest o niebo lepsza bo bardzo wzruszająca ale to kiedyś wam pokarzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz