11 gru 2014

Salonowe love

  Zastanawiam się z której strony ugryźć wystrój salonu. Z rzeczy gotowych to stojące ściany pokryte gładzią i prawie gotowa ściana z cegłą. Skoro na razie nie mogę pokazać co mam, pokaże zatem co chcę by było.
Pokój największy (zrobiony z dwóch małych)  będzie służył za salon. 


Całość ma jakieś 5m x 5m 
z lewej dwa okna, z prawej zrobiona ściana na której powiesimy telewizor. Z drugiej strony ściany jest oddzielony niewielki przedpokój (nie chciałam żeby wchodząc do mieszkania wchodziło się z buciorami do salonu).
 
Po lewej widać że wnęki okien zrobione są w specyficzny sposób, jest to kompromis między wysokimi skrzydłami okien a obniżeniem sufitów. Kojarzy mi się to z mieszkaniem na poddaszu a jesteśmy na parterze. 



Wymagany jest bardzo otwarty umysł, pomysłowość i wyobraźnia bo przecież okno trzeba otworzyć żeby umyć. W tym miejscu ukłony dla Puzzlowego taty. 
Juniora i seniora kosztowało to wiele godzin spędzonych na obliczeniach jak przyciąć kątowniki, płyty a potem szlifowanie zakamarków. 
Moim zdaniem wyszło im to całkiem fajnie. 
Pod ceglaną ścianą postawię stół. 
Koniecznie drewniany. 
Nie zdecydowałam jeszcze czy nogi też chce z drewna czy może metal. 
Wygooglowałam dwa modele które przypadły mi do gustu.
Oto i one


  Do stołu kupione już krzesła na które tak chorowałam. Na początku kupione jedno, przetestowane, potem dokupiona reszta. Wszystkie mamy białe ale kusi mnie żeby pomalować każdy w innym kolorze.



   Róg pokoju (pod oknem) z którego zrobione zdjęcie zajmie szara sofa a przy niej stoliki kawowe które kuszą mnie z Ikea. 



  Róg na przeciw okna to miejsce gdzie powieszę hamak/krzesło brazylijskie. Pozostaje jedna pusta, duża ściana z którą nie wiem co zrobić. Zastanawiam się nad regałem.


  Cegły kuszą ale co jak się znudzą...? przecież nie wyniosę takiego regału do piwnicy. Może chwilowo zostawimy pustkę a z czasem wyjdzie co jest nam najbardziej potrzebne.

Do takiego salonowego zestawu jakie będą pasowały kolory na podłogę i ścianę? Biel?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz