24 gru 2014

Xmas

Kochani, 
zebrałam zdjęcia z ostatnich dni.
Teraz jest czas na rodzinę i przyjaciół. 
Wam życzę przede wszystkim zdrowia bo bez tego nic nie cieszy. 
Spokoju, oraz spędzenia świąt jak tylko wam się podoba :-)

   Puzzel jak był mały to zostawił mamie kartonowe pudełko z kotami i napisał na nim "tu może być kot a mogą być dwa koty" i u nas jak już jest jakaś niespodzianka to zawsze jest tekst o kotach.
A czemu nie jest to tablet? Bo Puzzel ma do tego wstręt. Wygląda to tak że ja chce, żeby on miał, chyba po to żebym ja miała :-) a on nie chce i nie znosi. Rok temu rysunek na opakowaniu tak go zmylił, myślał że to jednak tablet i że będzie musiał udawać radość. Nie musiał. W tym roku jedno opakowanie, karteczki i na to papier i wstążka. A niech się chłopak spłoszy ;-)


"Zniszcz ten dziennik" intrygował mnie dlatego kupiłam go osobie która potrzebuje kreatywnego odreagowania. empik

1 komentarz:

  1. Czytałam o nim i się mocno zastanawiałam :-)
    Czaria

    OdpowiedzUsuń