21 sty 2016

Bedroom Part Two

  Kontynuujemy cykl przed i po. Dziś sypialnia którą pokazywałam już kilka miesięcy temu jednak nieco się zmieniła od tamtej pory.
  
  Poprzednim właścicielom pomieszczenie służyło za pokój dzienny jednak był okropnie nie ustawny z uwagi na skos jednej ze ścian. My zadecydowaliśmy że będzie tam sypialnia a wspomniany skos zabudujemy ścianką działową i zrobimy garderobę. 


  Jeśli chodzi o wystrój, akurat tutaj nie za bardzo wiedziałam jak się za to zabrać. Szukałam inspiracji w internecie. Widać duży wpływ miały na mnie te zdjęcia: 

(źródła: pinterest.com domosfera.pl homplex.pl)

  Teraz jest biało - szaro - drewniano ... chyba przytulnie. 
  Z resztą oceńcie sami.





  To czego nie widać na zdjęciach

  • drzwi - szlane jak w każdym pomieszczeniu
  • garderoba - umyślnie pominięta ze względu na chwilowy brak drzwi. Na instagramie jednak wrzuciłam kiedyś zdjęcie wnętrza garderoby. Był to prezent niespodzianka.

  Nie jestem w 100% zadowolona z tego jak wygląda, wiele rzeczy jeszcze bym zmieniła, jakoś ją ożywiła, wstawiła bym duże białe biurko z blatem na połysk i zawiesiła dużo zdjęć na ścianach jednak nie mam na to pomysłu i aktualnie szukam mieszkania "zastępczego"

Co powiecie na tą okolicę? 

/www.guide-to-bavaria.com/de/

1 komentarz:

  1. Beton we wnętrzach jest super :) Widać ogromny wkład pracy i.. że było warto :) Pozdrawiamy, BK WILBUD

    OdpowiedzUsuń