4 sty 2015

Wyeksponuj swe wspomnienia

  Kochani, moje myśli krążą wokół urządzania mieszkania i poszukiwaniu inspiracji.

Mam dysk zewnętrzny 500Gb zapchany w całości zdjęciami a w pokoju ... trzy zdjęcia. Dwa z nich przedstawiają Puzzla na motocyklu i jedno bratanka w donicy.

Po remoncie mieszkanie będzie bez wyrazu. Biel, szarości i drewno. Będą wyeksponowane rzeczy które są dla nas bardzo ważne, pokazujące kim jesteśmy i co lubimy np. kolekcja aparatów Zenit. 

Puzzel od początku chciał w każdym pomieszczeniu dać duże zdjęcie z przed. Ja wolę wymyślić jakiś fajny kolaż gdzie będą zdjęcia z całych naszych sześciu lat o różnej tematyce, nie tylko gruz i zerwane sufity. 

Trochę poszukałam w internecie i zobaczcie co znalazłam.

Wy na pewno macie zabunkrowane super zdjęcia które warto wyciągnąć na wierzch i cieszyć oko. Pomyślcie o tym. Może się pochwalicie? 

Wiem! za chwilkę na Facebooku wrzucę post. Pod nim można wrzucić fotkę swoich fotek :-) Konkurs już mamy a ja pomyślę nad nagrodą.
Ulala, zrobił nam się pierwszy blogowy konkurs! ;-)


Jeszcze jedno.
Nie przyjmuję wymówek.
Poszukajcie, poczytajcie.
W przyszłości zdjęcia możecie zamówić w pakiecie. 
Tu oferta z Empik.


Ps. 
  Blog niebawem będzie miał  6m-cy. Pierwszy post opublikowałam 15 lipca 2014r. Może się to wydać śmieszne ale niesamowicie cieszy mnie każde wyświetlenie. Pobrałam nawet aplikację na telefon i stale to obserwuję. Pod koniec roku zechciałam mieć łącznie 2.000 wyświetleń (wiem, inni mają tyle w kilka godzin) brakowało mi koło 30. Nie miałam zamiaru na siłę tworzyć posta żeby dobić do okrągłej liczby. Odpuściłam.
Dziś zalogowałam się i moim oczom ukazała się liczba 2.016.
Sprawiliście że jestem szczęśliwa. DZIĘKUJĘ ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz