18 lis 2014

in the last week

  
 Post miał się pojawić kilka dni wcześniej no ale grypa pokrzyżowała mi plany. Teraz gdy chociaż mam trochę sił żeby przywlec do łózka laptopa i usiedzieć przy nim a nie zasypiać po 10 min pora coś naskrobać.
   
 Puzzel nadal walczy z fugami na ścianie a przy okazji zrobił próbę generalną malując kawałek białą farbą. Nie dziwię mu się bo gdyby zrobił całość a następnie okazało by się że chciał uzyskać inny efekt to musiałby całą ścianę poprawiać, a ja to bym chyba oszalała.


  Przed grypą byłam pomóc z fugowaniem kafelek w kuchni. Rzecz jasna, już ledwo na oczy widziałam nie świadoma tego że mam gorączkę. 


  W tym miejscu bardzo ważna uwaga dla ludzi wybierających kafelki o strukturze drewna! nie wolno robić standardowo fugi tylko należy jak najmniej brudzić kafelki! wręcz pilnować aby fuga znalazła się tylko w łączeniach kafelek.
Nie dopilnowanie tego grozi kilkoma dniami na kolanach ze szczoteczką i cifem.


  Dotarliśmy do momentu którego od początku się bałam. Łazienka. Pora kupić już płytki na ścianę... baterię, deszczownicę, zlew i już sama nie wiem co i gdzie tego szukać. Płytki mam wybrane z firmy Paradyż kolekcja Obsidiana. wyglądają tak:


  W tym właśnie momencie przydałyby się jakieś porady. Czego gdzie szukać. Jakie firmy są warte uwagi - jakie nie. Ja już zupełnie opadłam z sił.

2 komentarze:

  1. Widać, że staracie się bardzo dokładnie myśleć nad każdym szczegółem wykończenia, ale żeby aż z gorączką pracować? :) Co do płytek drewnopodobnych to faktycznie, gdy fuga zabrudzi nam ich fakturę i zaschnie to wyczyszczenie ich wymaga naprawdę sporo pracy. Strona w moim tytule jest internetową hurtownią płytek ceramicznych, nie wiem jaki dokładnie posiadacie metraż, ale czasem nawet warto kupić więcej w okazyjnej cenie niż przepłacać w detalu (jeżeli różnica nie jest oczywiście zbyt duża). Jeżeli chodzi wyłącznie o detal to polecam od siebie stronę alekafelki.pl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze wtedy nie miałam pojęcia że to gorączka, myślałam że nawiew ogrzewania jest ustawiony na maxa :-) dziękuję za polecenie strony, z chęcią przejrzę. Jeśli chodzi o metraż łazienki to 2m x 3m, wys. ok 3m. Z tego na jednej ścianie będzie do połowy lustro, drewniany blat i pod blatem szafki i jak się uda to schowamy pralkę.

      Usuń