25 sie 2014

Gadgets second week. Milk sugar and coffee.

  Dla czytelników mojego poprzedniego bloga to żadna nowość bo ten zestaw był już pokazany, pozwalam sobie go wrzucić jeszcze raz bo tematycznie pasuje do tygodnia gadżetów. 


 
  Zestaw kupiony w empiku. Całość 9,99zł. Da się kupić tanio? a no da się ! :-)

  A jak jest mleko i cukier to jest też kawa. W żadnej filiżance nie smakuje mi tak bardzo jak z tej. Ikea, kolekcja 365+. 
Około 15zł filiżanka + talerzyk.
 
  
  Do czarnego blatu stołu pasuje biały bieżnik. Tu trochę żałuję zakupu bo kupiłam go za czasów kiedy był szał na filc. Od tego czasu już przestał mi się podobać i moja wizja stołu jadalnianego nie obejmuje czarnego blatu. Tyle już leżał i czekał więc poczeka jeszcze trochę aż filc wróci do łask.

2 komentarze:

  1. a jaki był poprzedni blog ? :)mama małego puźlątka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojechmury@blogspot.com ale od kilku mies. nie dodaje tam postów bo skupiłam się na remoncie ;)

      Usuń