9 paź 2014

his side , my side


 Ostatnio przy okazji porządków zrobiłam sobie przyłóżkowy koszyk "pierwszej potrzeby" ale ten koszyk średnio mi leżał obok drewnianej szpuli. Tak więc wymyśliłam sobie że przy pierwszej okazji przełożę go na stronę Puzzla a sobie kupię inny. Coraz bardziej zakochuję się w sklepie Pepco bo coraz częściej znajduję tam coś dla siebie. Było tak i tym razem. Koszyk jest w wersji dużej, małej, białej i szarej. O dziwo wybrałam biały z szarymi zdobieniami ale zastanawiam się czy teraz Puzzlowego koszyka nie wymienić na szary!
 Mój kącik wygląda teraz tak


 Puzzlowy kącik był bardziej estetyczny gdy to ja go urządziłam ale jego pierwszą potrzebą jest ładowarka do telefonu i chrupki orzechowe... :-)
 Z rzeczy na które się jeszcze czaję na chwilę obecną to taco/stolik dla konsumujących w łóżku oraz fajna duża doniczka.. a i biurko...!  i koniecznie takie krzesło !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz