5 lut 2015

Wyniki konkursu

Moje drogie, nie spodziewałam się tylu zgłoszeń. Dziękuję ! :-)
Ciężko mi wybrać tylko jedną osobę bo zasługujecie wszystkie bez wyjątku!
Tak więc...
Nagrody główne trafiają do:
  • Karoliny B. 
  • Eweliny M.
Otrzymujecie dwie ramki z sentencjami. Małą i dużą. 

Nagrody pocieszenia otrzymują:
  • Kaisab 
  • Monika K.
  • Karolina K.
Na pewno małe ramki z sentencją. 
Karolino K. Ty otrzymujesz jeszcze obiecaną sesję zdjęciową wiosenną. (Tak, możesz mnie szantażować tym postem ;-))

Proszę o maila z danymi gdzie wysłać /ceglanyblog@gmail.com/, czy może spotykamy się na kawie ;-) 

Przesyłki postaram się nadać w przyszłym tygodniu i jak się uda to dorzucę coś jeszcze. W końcu w sobotę planuję wycieczkę do H&M Home! 

6 komentarzy:

  1. Aaa ale się cieszę! :) nie podpuszczaj z tą kawą bo gotowam skorzystac i organizować wycieczkę na Śląsk do chrzestnej ;P (bo Ty ze Śląska, prawda? Czy jak zwykle coś pokręciłam...)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tak, ja ze Śląska :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeaaa wiecie, że pierwszy raz coś wygrałam i nic nie szkodzi, że to nagroda pocieszenia, bo nagroda to nagroda😊 Bardzo się cieszę, że wzięłam udział, konkurs organizowany z całym sercem❤ pozdrawiam pa. Ja też ze Śląska 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo, to wycieczka jak nic :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A jednak coś wygrałam :) ja poproszę o odbiór nagrody przy kawie bo też jestem ze ślaska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, a jednak coś wygrałam :) ja poproszę o odbiór nagrody przy kawie bo też jestem ze śląska :)

    OdpowiedzUsuń