28 mar 2015

Stoimy

  Stoimy z robotą. Ze zdjęć wiem jedynie że ostatni raz byłam na mieszkaniu 17 lutego. Od tamtej pory udało mi się dorwać super promocję na płytki do łazienki. Zamówiłam, czekałam około tygodnia, zaoszczędziłam jakieś 300 zł. Podobno są na mieszkaniu... mam nadzieję że Puzzel nie pomylił koloru... Powinny być to płytki z firmy Paradyż ostatecznie zdecydowałam się na kolekcję Obsidiana, mają jeszcze inny nowszy model trochę lepszy wizualnie ale sporo droższy. Mi zależało na tym aby były jak najbardziej naturalne, matowe i rektyfikowane.  

                                                                                                                                                      źródło: https://sklep.paradyz.com


  W sypialni nadal czekają płyty. Tylko przykręcić trzeba. Nie ma czasu...


 Mamy też gotowe projekty kuchni i łóżka do sypialni. Ponieważ ostatnio nie mogę się wyleczyć grypa goni grypę, zapalenia uszu, zapalenie krtani, angina ... dostałam za zadanie znaleźć materace 2szt 80x200, przejrzałam mnóstwo stron internetowych, każdy producent chwali co innego a ja ogłupiałam. Macie jakieś doświadczenie w tej materii? Jakie wybrać??  kieszeniowe, sprężynowe, lateksowe, piankowe, termo-elastyczne ??

Tymczasem... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz